Jag och Alex S

Läser Katrin Schulmans blogg och läser min kompis Carrie Bradshaw aka Anna i Sthlms kommentar om kändisfest, och jag drar vissa slutsatser. Och inser att MIN KOMPIS SKA GÅ PÅ SAMMA FEST SOM ALEX SCHULMAN!!!

Så jävla häftigt. Ni förstår vad detta betyder va? Jag och Alex S. Like this (korsar fingrarna)

Jag tänker mig: Fest. Middag. Vin. Häng i baren. Fylleprat. Anna blir bästis med paret Schulman. Nämner sin fräna kompis i Tierp. Nästa gång jag är i Sthlm och hälsar på Anna går vi på fest hos the Schulmans. Ja, och på den vägen är det...Undrar vad jag ska ha för kläder på mig när vi går på fest hos Alex? Måste genast börja planera.


Kommentarer
Postat av: Anna

Me and Schulmans are like this (korsar fingrarna).

2007-11-24 @ 18:42:36
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Maria

Anna, jag visste det! Klart ni är, du som är så rolig och trevlig! Så: När ska du dit på fest? Visst får jag följa med? Vad ska du ha på dig?

2007-11-24 @ 20:02:21
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0