Mål: Innan sommarlovet ska...

  1. Mina sjuor ha klarat alla matteprov, och ha gjort det med glans
  2. Mina specialelever i nian ha uppnått godkänt i alla kärnämnen
  3. Jag ha VUNNIT EN BADMINTONMATCH NÅGON TORSDAG! Fucking hell. Idag fick jag spö av Karin, hatar att förlora. Har förlorat tre veckor i rad. Men en vacker dag ska jag ha tränat upp mina badmintonkunskaper så att jag kommer till personalgympan och ÄGER.

Iallafall är det helt fantastiskt kul att spela badminton. Dessutom att göra det på arbetstid. Dock inte helt fräscht att jag inte hunnit duscha än utan sitter här med träningsbyxor och huvtröja, men så fort Stellas grannkompis F gått hem så ska jag ta med mig barnen in och bada.

Att bada skumbad med barnen ger många mamma-plus-poäng. Att jag sen halva tiden sitter i hörnet och läser en tidning medan de leker, behöver jag väl inte låtsas om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0