Sökes: Försvunna kommentarer

Finnes: Bloggerska som inte tycker det är lika roligt att skriva om inte ni skriver kommentarer. Miss you guys!!

Känns som det var tre veckor sedan någon skrev en kommentar, i själva verket var det en dag sedan...Hm. Snabba IT-tidens stora nackdel, vi får myror i brallan och tycker att allt ska gå fort, fort, fort.

(Min kompis C om att banta: "Det brukar gå jättebra fram till lunch, men sen blir jag så sur att det inte händer något med vikten så då börjar jag äta godis igen")

Anyway, ville mest bara ropa ut i cyberspace: HO HO? Var är ni? Är ni ute och har ett liv igen??!

Nu ska jag gå ner och slå in resten av Leos presenter och tejpa fast ballonger på presentbrickan.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag är här!

2007-11-09 @ 23:02:02
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: F

Jag läser din blogg varje dag, men hann inte skriva något tidigare under dagen!

2007-11-09 @ 23:50:29
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Cicci

Jag läser vartenda inlägg och fnissar ofta för mig själv för att du skriver så roligt!

2007-11-10 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0