Faster Maria

image51

Min bror Niklas, jag och Simon.

Fasters lilla söt-bebis. Förlåt att jag inte hinner träffa dig så ofta, men nu när jag törs köra bil i 90 km/h kan vi komma och hälsa på oftare!

(En liten minnesanteckning till mig själv: När du för en gångs skull får vara med på kort behöver du ju inte sitta i en soffa med strumbyxor och knölig klänning, fotad snett underifrån. Du ser nämligen ut som ett fetto då)

Iallafall ska det bli kul att åka till Borlänge i helgen och träffa alla. Det är bra att vara en stor släkt, för det är alltid någon som fyller år eller något som händer. Dessutom ska min högstadie-bästis Camilla få barn any day now. Fränt!

Kommentarer
Postat av: Fattygirl

Åh vilken söting, Din bror alltså... men lille Simon verkar ha bra grejer att brås på, så han var oxå lite gullig! Och nej, du ser inte fet ut! =)

2007-10-24 @ 11:04:20
URL: http://fattygirl.blogg.se
Postat av: Erik M

Alltså. Tok heller. Du ser inte ut som ett fetto. Däremot vore det smickrande ifall fotografen gingo några steg längre bort och tog kortet med inzoomning. Din brors knäskålar är större än era ansikten. Det borde ju säga något :)

2007-10-25 @ 21:07:27
URL: http://www.familjeliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0