Forever young

Bästa reklamen just nu är SE-bankens om pensionssparande. Jag är hon som kollar på fjortiströjan.

Ett minus med att jobba som högstadielärare är att jag inte längre kan handla kläder på Gina Tricot eller JC, känns inte helt förenat med respekt och pondus att komma till jobbet med likadana kläder som kidsen. H&M är gränsfall, men funkar. Tyvärr betyder detta att jag för det mesta handlar på affärer som har lite dyrare kläder, som Holmlunds, Weekday, SOLO. Eller vad säger jag? Tyvärr? Det är ju helt fantastiskt kul att handla dyra kläder. Undrar om jag kan få dra av det i deklarationen?

Hur som helst har JC och Gina Tricot inte speciellt fräna kläder.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men. Fränt att säga fränt. ;)

2007-10-15 @ 01:46:49
URL: http://www.annelys.blogg.se
Postat av: rockpoet

Det är avdragsgillt, absolut...

2007-10-15 @ 13:55:56
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Cicci

Får man skryta om en gammal bästis från högstadiet som numer designar kläder som säljs på Solo och Weekday. (Carin Wester). Jag gör det iallafall, så tänk på att jag är nästan kändis nu varje gång du tar på dig något av henne!

2007-10-16 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0