Bad

Ett av mina topp tre absolutsysslor är att bada badkar och samtidigt läsa tidning, ha hårinpackning, göra ansiktsbehandling och smörja in kroppen med skrubbcreme. Och detta hann jag göra idag!

Dessutom har jag städat, så det är snyggt hus OCH snygg mamma! I vanliga fall brukar jag bara hinna fixa med det ena, och då väljer jag snyggt hus. Det är ju nämligen det jag ser, mig själv ser jag ju inte förutom i spegeln i hallen och den behöver man ju inte titta i. Dessutom brukar jag lediga dagar hellre bädda sängen än sminka mig av samma anledning. Bäddad säng=fint. Sminkad Maria=who cares.

Dilemma: Ska åka till Stockholm på lördag och träffa Anna- YIPPIE!!! Ska bli SÅÅÅ kul. Dock har jag typ 43 kronor på mitt konto. Anna, skulle du tycka det var pinsamt om jag springer ifrån notan samt snattar på Åhléns? Jag ska försöka att inte åka fast?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Det är HELT ok, bara du kommer hit och hälsar på.

2007-09-09 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0