Boktips

Desperate Housewives - Luftslottet som sprängdes. 1-0.

Jag vet inte jag, "Män som hatar kvinnor" var ju jättebra och "Flickan som lekte med elden" ännu bättre. Men Luftslottet...? Man vet ju redan vilka the bad guys är och jag har ännu efter 350 sidor inte märkt av något spännande i handlingen. Men såklart läser jag klart. Den enda bok jag slutat läsa i halvtid är "Vita tänder" av Zadie Smith, världens kanske sämsta och mest överreklamerade bok.

Däremot måste ni läsa:
- "Jaktsäsong" och "Bekantas bekanta" av Mats Strandberg
- "Isprinsesssan" m.fl av Camilla Läckberg
- "Den du inte ser" m.fl av Mari Jungstedt
- Allt av Marian Keyes
- Kajsa Ingmarsson
- Grete-Lise Holm
- "En oväntad torr sommar" av Peter Robinson (Uppföljarna är bra men den första i serien bäst)
- Denise Rudberg. Allt, allt, allt.
- Anne Holt
- "Kvinnan i grönt" av han den isländska författaren. Deckare.

...Skulle ju kunna gå ner för trappen och kolla i bokhyllan vad han heter, men där nere kan finnas spöken, tjuvar och mördare, så skriver klart listan en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0