Förlåt Fina huset

Jag vet att du inte vill se ut som ett stökigt Nannyjours-hem. Leksaker överallt, ren disk i diskmaskinen, smutsiga kläder på golvet, grus i hallen, ren tvätt i torktumlaren, matrester på spisen, tidningar på bordet. Jag vet att du vill se ut som det välstädade, trivsamma, fina 50-tal-möter-IKEA-möblerade radhus du innerst inne är. Och du vet att det också är så jag helst vill ha dig. Och jag skulle kunna  gå nerför trappen och fixa och plocka och städa.

Men ORKA!!!!!!! Som kidsen säger.

Kommentarer
Postat av: Christin

Duuu, kortet på Simon längre ner, är det taget hos dig och Jonas? Golvet ser mycket fräscht ut! Förstår att du känner dig nöjd!

2007-09-13 @ 21:53:07
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Marcus

Fan Maria. Kan du inte pimpa ut mig också. /Marcus

2007-09-13 @ 23:31:15
Postat av: Maria

Marcus- of course I can do that!! Vi fixar något bra kort!
/Kram Maria!

2007-09-14 @ 11:28:42
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0