Godnatt-bad

Gullungarna badar och leker schampo med badskummet. Hör deras plask och fniss. (Förutsättningen för att jag kan sitta här. Går det några sekunder och jag hör bara en röst går jag och kollar läget. Tur att de är pratkvarnar båda två, bla bla bla hörs det hela tiden. Undrar vad det fått den genen ifrån?!)

(PS. Nåt möte på jobbet planerar jag att sätta tejp på min mun. Jag är ALLTID den som pratar. Jämt. Men de andra tycker att det är praktiskt, tror jag, som i aulan under studiedagar när "Nån i gruppen ska redovisa vad man kommit fram till". Prata i aulan=en aning jobbigare än att prata i ett klassrum)

Jaha. Nu kom jag av mig. Vad skulle jag skriva om? Ja ja, whatever.

Intresseklubben antecknar nog inte detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är kul att prata! På tal om något som inte heller har med ditt inlägg att göra - när får jag komma och hälsa på dig?? Skulle behöva komma bort från storstan lite...

2007-09-06 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0