Kan någon som är duktig på teknik i klassen få igång videon?!

image10

"I've added you as a friend in facebook"

Camilla, du vet att du alltid är addad i mitt hjärta!!!!! Och ni andra som skickat "I've added you..."-mejl också.

Men to be honest: Jag förstår fortfarande inte riktigt grejen med facebook?! Och vågar inte logga in. Och om jag gör det så sitter jag kanske på en stol i en ring om ett halvår och säger "Hej allihopa. Jag heter Maria och är blogg- och facebooksberoende..."

(Alla i kör: "HEJ MARIA")

Men det är klart. För att bli det måste man kanske först förstå tekniken och poängen med facebook?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag erkänner! Jag har signat in på Facebook idag. Fattar inte heller poängen, men va fan!?

2007-09-07 @ 22:02:42
Postat av: Camilliondollar Baby

Har inte heller fattat grejen! Jag kör min blogg, sen får det vara!

2007-09-07 @ 22:21:31
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Lotta

Äh, kom igen nu! Du vet ju att du är nyfiken!

2007-09-07 @ 23:13:48
Postat av: Erik M

Jag håller såklart med Lotta. Om inte annat kan det vara ett kul sätt att få se actionbilder från gamla klubbverkarkompisars nuvarande arbetsplatser :)

2007-09-08 @ 01:18:35
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Louise

Jag tycker att fejjan är något av det mest överskattade den här sidan nyår. Utan tvekan. Det är inte det minsta roligt, om man håller sig för god för att förvandla folk till virtuella vampyrer och ta sig en någon managotchi-(?)-liknande varelse.

2007-09-10 @ 16:17:30
URL: http://louraverise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0