Luftslottet som sprängdes

Nä, nu ska jag get me a kvälls-life och lägga mig på soffan och läsa Stieg Larsson och äta upp resten av taxfree-chokladen. Tegelstensboken som jag har kommit ca tre procent av sidorna i. Men bra är den, så det är bäst att sätta igång och fortsätta läsa.

Snörvel, snörvel, är fortfarande förkyld och har feber light och har ont i kroppen. ÅHHH tänk om man fick vara sjuk i morgon. Läsa boken, ligga i sängen hela dan, kanske förflytta mig ner till soffan på eftermiddagen och se en film. Glass och honungste.

Men ungar ska på dagis och sjuor ska undervisas i matte och ledningsgrupp ska gås på, så har fortfarande inte tid att vara sjuk. Business is business.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser Stieg Larsson nr 2. Skitbra! Känns dock skönt att veta att man har en bok till framför sig sen.
Krya på dig!

2007-09-10 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0