Mat del 2

Dock är det inte så svårt att fixa fram god mat hos oss, för mina favoriträtter är:
1) Pannkaka
2) Tacos
3) Pasta och köttförssås

Hur var det nu, är det 2007 eller 1991? Jonas trackar mig för han tycker att jag bara tycker om nittiotalsmat. Men hey! Jag gillar nittiotalsmusik också. På min nyaste aerobicskiva som jag ska ha på mitt pass om några veckor är första låten "Tell the world" med Pandora! Hur bra som helst! Skulle ha en mixad aerobicskiva med typ Pandora, E-type, Dr Bombay, Aqua, Ace of Base, Leila K, skulle bli bästa träningspasset.

Åh nej. Dåligt-samvete-hugg i magen. Om tre veckor ska jag vara i Stockholm på mördar-bodystep-utbildning. Och har inte tränat på ungefär hela sommaren. Tror jag ska gå ner och äta upp resten av lördagsgodiset och tänka ut en bra träningsplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0