Ni vann!!!!!

Grattis! Det gjorde ni bra! Nu är ställningen:

Inlägg: 182
Kommentarer: 183

Akta bara så att ni inte tappar ledningen (Innan dessa två inlägg var ställningen 180-183). Häng i nu! Kommentera! Tappa inte fokus. Dra ifrån ännu mer så kan ni vila sen.

Har en lugn eftermiddag, hämtade barnen ett på dagis och cyklade sen hem. Leo somnade på cykeln, ligger nu i sin säng och sover middag. Jag och Stella bakade kladdkaka, fikade, och nu är hon hos Felix och leker med honom och Hampus. Själv laddar jag inför storstädning. Iallafall har jag hunnit skura spisen, sätta igång diskmaskinen, lagt i en maskin tvätt.

Kvar att göra:
- Städa barnens rum
- Plocka undan leksaker i vardagsrummet
- Lägga in ren tvätt i garderoberna
- Dammsuga
- Damma
- Moppa golv

Sen kommer det att vara välstädat till ca klockan nio i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: krillan

guu va himla duktig du ær ;)Om vi var grannar skulle jag komma å hjælpa dig, jag ær king på att moppa golv :D

2007-09-14 @ 18:27:08
URL: http://krillanthegreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0