Önskelista

Detta vill jag ha:

- En bil. Svart
- Nya glasögon
- Ny soffa. Helst hörnsoffa
- Platt- TV
- Helg i Stockholm med häng med kompisar, middag, shopping
- SPA
- Hårinpackning, fin dyr från frisör
- Hårklippning
- Nytt köksbord. IKEA Stockholms är snyggt
- Lurvmatta att ha framför nya soffan framför nya vägg-TVn
- Tavla till köket av Isabelle Norman
- Kaffemaskin modell lyx där man bara trycker på en knapp och så mal maskinen bönorna och brygger kaffet
- Husvagn
- Resa till Gran Canaria under jullovet
- Elektriskt fotbad

....Och det var nog allt jag kom på. Sa jag att jag fyller år snart?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan erbjuda dig husrum och häng i sthlm :)

2007-09-02 @ 21:28:59
Postat av: Maria

Jamen helt fantastiskt vilken present!! Faktiskt hade jag tänkt fråga vad du ska göra lördag den 15? Skulle vara kul att åka till Stockholm och träffa dig och Åsa och ha kompishäng och middag och gå ut!
/kram kram Maria!

2007-09-02 @ 21:35:01
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Cicci

Oj! Jag vill också ha allt det där förutom resan till G.C... jag är ju där så det vore ju korkat, men jag skulle kunna tänka mig att få bo på hotell här någon vecka istället! Sen kan jag tänka mig att stå över husvagnen också...

2007-09-03 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0