Partyskor vs. träningsskor

image24

Bild från helgen för två veckor sedan, mina skor till höger, Annas till vänster. Om jag får välja mellan Sthlm i partyskor och Sthlm i träningsskor, så vinner partyskorna. Men faktiskt bara marginellt ändå.

Till exempel känner jag nu lätt träningsabstinens för att jag inte har kört Step-up sedan kl tre i eftermiddags. Fick med en DVD hem med Bodystep 69, och för att lära mig låtarna måste jag träna massor hemma. Alltså kan jag träna hemma i vardagsrummet, utan barnvakt eller att cykla till gymmet eller massa planering bakom. Very good!

Fast. Är det någon som tror att jag på detta sätt kommer att träna tre gånger i veckan?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lätt! Du kommer att stå framför tv:n varje dag! :) Du måste ju vara supertränad nu efter en sådan mastodonthelg!!

2007-09-30 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0