Shopping

Vill ni veta vad jag köpte igår i Stockholm?

- Grå poloklänning från H&M
- Örhängen
- Orangebrun långkofta
- Vit T-shirt med svart text
- Rosebudsalva-läppglans
- Gardiner till sovrummet
- Uteblomma
- Strumpor till Leo
- Coolt gosedjur från Monki att ha i soffan
- Bruna tights
- Hanky panky-trosor. Dyra som f-n! Men är man trettio så är man, då kan man inte ha gammalt Lindexskräp på snippan.

Trettio=Barn, karriär och stil. Lite klass och elegans. Vuxenhet. Pondus. Eftertänksamhet. Mognad.

Om jag redan hade fyllt trettio skulle jag ju till exempel aldrig skriva orden "Lindexskräp" eller "snippa".

Kommentarer
Postat av: Marcus

Klass och elegans = H&M eller?

2007-09-17 @ 22:08:13
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

fasn vad roligt! Hade ju nästan hoppats på att du skulle lägga upp bilder med full mundering ;)ps. Hur gammal är Leo?

2007-09-17 @ 23:00:49
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Aha :) Mina barn är 9, 6 och snart 5 :)

2007-09-17 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0