Spraydate

Tänk dig att du ser den här bilden på Spraydate. Kille söker tjej. Heter Hasse. (OBS! Bara Hasse. Inget före. Skriver jag det blir Marcus arg) Han skriver att han har ärliga avsikter. Helyllekille. Gillar svamp-plockning och lugna promenader. Har haft två långa förhållanden. Är lite blyg när det gäller tjejer, men är alltid trevlig.

image18

Skulle du ge honom ditt mobilnummer??

For the record: Skojar bara. I love Hasse. Vet inte om han är singel, vi hann inte prata så mycket på Marcus fest, men tror det. Någon som vill ha honom? Lovar att han är ett kap!! (Bilden till trots...!)


Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

*fniss* Jag ær riktigt avis på dig som får fara till sthlm å gå ut å vara finklædd å allt! :D You lucky bastard! Grattis i førskott också ;) *kram*

2007-09-13 @ 21:43:48
Postat av: Christin

HAha, det där är ju Kriminell-Hasse! Klart han får mitt nummer! Ang. din kommentar i min blogg: Jag har börjat tänka så, men det är sjukt vilka vibbar den kvinnan sänder ut!

2007-09-13 @ 21:48:35
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Christin

Du är ju skitsnygg på kortet! Det är få blivande 30-åringar som klarar en sån close-up som du!

2007-09-13 @ 21:49:43
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0