Träningsångesten smyger sig på

Bodystep-utbildning i Stockholm om två veckor. Försöker hålla ångesten på avstånd. Försöker tänka positivt. Försöker förneka faktum såsom att jag inte tränat på hela sommaren (förutom då jag höll i ett pass i augusti)

Bra med att åka till Stockholm 27-29 september:
- Får bo på hotell i två nätter
- Får träna i tre dagar=nyttigt och hälsosamt
- Får SATS-utbildning=kul

Dåligt med att åka till Stockholm 27-29 september:
- Jag riskerar att dö i hjärtattack pga överansträngning. Och det skulle vara väldigt tråkigt, för jag gillar mitt liv.

Och dessutom, hur tar jag mig från Tierp till Lidingö?

Kommentarer
Postat av: Christin

Men hey! Du är ju sportig, kan du inte jogga ut från Centralen? Fyll vattenflaskan med alkohol och bjud de andra, minskar konkurrensen!

2007-09-15 @ 10:02:11
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0