Tupperwareparty

Det finns många saker som ger vuxenpoäng, men detta tar nog priset.

Demonstratören: "...och den här burken är jättebra att ha tex skalade morötter i. När man blir sugen och inte orkar skala, så har man dem i den här burken!

Ja men GUD vad jag ofta har just det problemet. Skalade morötter i kylen! Som en skänk från ovan!

Jag vet inte jag. Om man nu vill samla vuxenpoäng så gör jag nog hellre saker som att äta godis fast det inte är lördag, köper radhus, kör bil, är uppe sent, dricker lättöl till maten, gillar nittiotals-hits.

Men party på en tisdagkväll är ju alltid party på en tisdagkväll, och det var ju gott fika och trevliga människor. Så då får man kanske stå ut med fula burkar? Köpte nästan en lökhackare för tre hundra men lyckades besinna mig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Blå lökhackare? Den har jag. Skitbra! Du borde köpt den!

2007-09-25 @ 22:38:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1726
Postat av: Christin

Nej nej nej! Köp inte lökhackaren, jag har en! Visst, den hackar bra, men blir en sån där grej som man kommer på efteråt att man har, när löken redan är hackad. Dessutom måste den diskas och har sylvassa rakblad. Jag ångrar att jag köpte den, bara så du vet!

2007-09-25 @ 22:59:03
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0