1000apor

Har ni sett Schulmans nya? Faktiskt jättekul. Roligast är att de publicerar alla Alex och Calles sms, både de som de skickar och de som de får.

Den numera utdöda dokusåpan får liksom nya dimensioner hela tiden.

Katrin till Alex: "Varför svarar du inte? Du är så jävla arrogant. Det här kommer att leda till skilsmässa" för att han inte svarat på hennes förra sms på tio minuter.

Hm. Ibland dröjer det en vecka innan jag svarar på sms. Om det dröjt tre timmar så är jag nöjd. Ibland är jag dock normal och svarar direkt.

Vill ändå passa på att säga förlåt, förlåt, förlåt om någon har väntat mer än tio minuter. Jag är tydligen så jävla arrogant. Ni vill inte skilja er, va?

Kommentarer
Postat av: Maria

Arrogant? Vafan - ursäkta språket - men om man vill ha svar direkt så ringer man. Själva vitsen med sms är att man svarar när man hinner om man har lust. :)
Tack för kommentar.
Kram tebax

2008-04-07 @ 00:50:35
URL: http://honungsbullen.blogg.se
Postat av: Emma

Cashmere maffia ska bli min nya tv-drog. Lätt! Jag ska bli besatt, det verkar inte svårt.
Annars är högskoleprovet det töntigaste jag vet. Varför får jag bara inte 2,0 för att jag behöver det? Finns det ingen rättvisa i världen?

Kram!

2008-04-07 @ 16:32:18
URL: http://bittermandel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0