Alvedon, rädda mig

Jag är hostig, snörvlig, har ont i huvudet samt är på väg att få feber.

Jag som aldrig är sjuk, vad är det här för trams?! Sluta genast upp med de här dumheterna. Har legat nerbäddad framför TV'n sedan klockan åtta och "So you think you can dance" följt av "The Starter Wife" och "Christine", och har nu tagit två Alvedon och ska gå och lägga mig.

Alvedon och sömn lurar systemet, har jag hört. Wish me luck!

PS. Eller aldrig och aldrig...Jag var ju sjuk några dagar i december. Och för ett år sedan hade jag halsfluss. Och i februari 2005 hade jag magsjuka. Men förutom det, så är jag faktiskt ALDRIG sjuk, och tänker inte bli det nu heller. Så det så, elaka förkylning.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag har halsfluss! Kan inte svälja, febrig och vill bara dåsa bort i soffan. Tyvärr måste jag handla, lämna och hämta barn, åka till jobbet och fixa en grej, laga middag, osv. Jag vill ha en BARNVAKT!!! Istället får jag hjärtklappning. Dessutom håller German på att fixa inför att cheferna ska komma nästa vecka och jobbar mer istället för mindre än vanligt... vilken stövel va?! Och då menar jag inte stövel med gummi framför... Krya på dig. Kram Cicci

2008-04-08 @ 23:38:31
Postat av: anna

ta en koskenkorva!

2008-04-09 @ 11:05:31
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: Åsa

välkommen till förkylningsklubben. förstår inte heller vad som hände. jag blir aldrig heller sjuk! måste vara en riktigt elak bacill som angripit oss... dags för en alvedonkick! kram

2008-04-09 @ 16:17:44
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Maria

Cicci: ÅHHHHHH, stackars dig!! Att vara sjuk+att springa efter barn är ingen bra kombination. Att vara sjuk+se "Sex and the city" avsnitt och äta glass skulle vara bättre.
Tusen kramar och krya på dig!

2008-04-09 @ 18:22:54
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0