Alvedon-taktik

Självklart är ju också värktabletterna nästan slut när man för en gångs skull verkligen behöver dem.

Två kvar. Frågan är nu om jag ska ta dem innan jag går och lägger mig, eller om det är bättre att ta dem imorgon bitti innan jobbet? Kanske behöver kickstartas för att kunna cykla iväg och jobba. Å andra sidan har ju skolsyster värktabletter som jag kan ta när jag kommer till jobbet.

Hm. Vad sa ni? En ikväll och en imorgon?

Nä, det går inte, jag har en djupt rotad fördom att man måste ta högsta dosen, två stycken, om det ska göra någon skillnad. Ska man knarka ska man göra det ordentligt.

Om detta inlägg var det tråkigaste ni någonsin läst, så skyll inte på mig. Skyll på febern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0