Feeling a bit labil

Att jobba 12 timmar om dagen tre dagar i sträck gör INTE att man är på topp. Alls.

Imorse hann jag bråka med Jonas om vantar, galonisar och stövlar till barnen ("Ja men vad FAN, om det är du som hämtar så måste du ju ha koll"), nästan börja gråta när jag inte hittade Leos vantar på dagis, bli glad igen när jag hittade vantarna i facket bredvid, komma fem minuter försent till första lektionen.

Jag: Förlåt, förlåt att jag är sen!
Elev: Det är lugnt...

Tur att man har så förstående elever.

Nu har jag en specialelevs-lektion och en mattelektion kvar, sen ska jag möta mamma vid dagis och hämta barnen. Sen hem och fredagsfika. Och andas och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0