Fixning

Är på övervåningen och bäddar sängar medan Leo och Jonas bygger tågbana. (Stella är redan ute och leker med grannkompisar. Visst har jag berättat att vi bor i lekparadiset on earth?) Hör upp hur de pratar:

Jonas:...Och så bygger vi lite där...
Leo: Jag bygga!
Jonas: Ja, vänta...Kolla, så kan den vända här
Leo: Jag bygga!!!
Jonas: Mm, jag ska bara bygga bron här, vänta lite...
Leo (Arg): JAG BYGGA!!

Det är faktiskt jättekul att bygga med tågbanan.

Nu ska jag duscha, sen packa lite kläder jag ska ha med mig, sen göra mig iordning och sen ta tåget till Uppsala. Ska hinna fika med en kompis innan jag åker vidare till Anna i Norrtälje. Värsta holiday ba! Soligt ute är det också, solglasögon och drinkar here I come. Fast vad har man på sig på krogen? Är stuprörsjeans och svart linne OK, eller är det tråkigt? Och kan man ha linne fast man är blek som ett spöke?

Iallafall ska skorna få komma ut ur garderoben igen. Då blir de nog glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0