Kategori Mitt händelserika liv

Att gå på ICA en fredagseftermiddag är ungefär som att gå på mingel. Kryssa fram med vagnen och "Hej, hej!" och stanna och prata lite längre stund med någon (Som en av favvo- kollegorna på jobbet som man ju har jättemycket att prata med om trots att man nyss träffats) och sen försöka gå förbi några som stannat och pratat mitt i en gång. Rätt trevligt ändå, synd att de inte bjuder på vin och tilltugg.

Roligt också att de håller på att bygga om, och när jag gick förbi nya, stora frysskåpen (Istället för gammalmodiga frysboxarna) så tänkte jag HELT utan minsta ironi: "OJ, vad kul att de bygger om. GUUUUUUD vad fränt med stora, nya frysar. Snyggt. Spännande att se när de byggt färdigt".

Ja, jag tänkte verkligen så. "Spännande att se när de byggt färdigt". Sen kom jag på att jag gick och var alldeles till mig över hur häftigt det var att ICA byggde om, så då snabbade jag på stegen och skämdes lite. Tur att ingen vet vad man tänker...

Ja, nä, ska nog gå och lägga mig nu. Har varit en lång vecka. Klockan är ändå elva. Ska ta på mig mitt bruna nattlinne med ryska gummor, smörja in händerna och läsa Allers.

(Närå, skojar bara. Aftonbladets Klick- bilaga ska jag läsa, fast det andra stämmer. I'm such a tant)



Kommentarer
Postat av: lisa

önskar dig en forsatt trevlig fredag! :)

2008-04-18 @ 23:03:55
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0