Min väluppfostrade son

Vi ska precis kliva in i bilen på väg från dagis, och jag råkar stå lite ivägen när Leo ska öppna sin dörr.

Leo: Ursäkta mig

Denna lilla skrutt är alltså två och ett halvt och rätt soft vad gäller trotset. Blir arg när han inte får gå till lekparken, typ.

Update: Började skriva det här inlägget för två timmar sedan, och efter det har "Soft vad gäller trotset"- killen fått psykbryt både över att inte få duscha själv och över att Stella gick före honom i trappan. Så vi kanske ska ta rubriken med en nypa salt?!

Fast ändå. Artigt värre med tvååring som säger "Ursäkta mig" när någon står ivägen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är ju det jag säger. Ett perfekt parti för Neyma. (Hon skulle ha skrikit "QUITATE!" som betyder FLYTTA PÅ DIG...) Inte alls lika charmigt.

2008-04-28 @ 23:18:25
URL: http://grancanariamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0