Nä, nu får det vara nog

Ja, det får det.

Jag längtar så till min skinnjacka, ballerinaskor och solglasögon att jag har ont i magen. Visserligen blir det bara till jobbet, dagis och ICA jag får gå runt och vara snygg och vårig, men ändå.

(Förutom när jag sitter på en uteservering i hamnen i Norrtälje tillsammans med Anna och Malin och fränar mig, förstås)

Längtar också till: Altanfixning, att kunna vara ute på baksidan, att slippa skrapa is och snö från bilen på morgonen, att slippa ha på barnen overaller eller galonisar.

Dock har jag blivit av med förkylningen, iallafall så pass att jag slipper snyta mig var femte minut. Nu är det bara en gång i halvtimmen ungefär. Att ta två Alvedon, lägga sig och läsa kl sju, somna kl tio samt sova till halv åtta dagen efter is the shit.

image214

(Rätt bra. Lite seg. Sämre än "Vattenmelonen" och "En oväntad semester" men bättre än boken som handlade om präkto- systern)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, jag längtar också till den där uteserveringen! Massor! Vi måste ju ta och ses snart även om det inte inkluderar solbrillor och uteserveringar... Hur mår du idag då?! Bättre? Lagom tills jag blivit bättre så börjar Samuel hosta och snörvla... Känns sådär.

2008-04-10 @ 20:46:51
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0