Tips

Om ni tänker att "Äsch, mjölken som gick ut den 5:e gick ju att ha i kaffet igår, så den funkar säkert idag också" så kan det stämma om det är den 7:e, 8:e och 9:e. Dock inte den 10:e.

Detta kom jag på efter den sista klunken, som faktiskt var så äcklig att jag höll på att kräkas.

Men, men. Jag är inte den som är den. Jag är den andra. Nu ska jag hämta barn på dagis och sen hem och laga middag, se på "Bolibompa", natta barn och sen se premiären på "Dirty, sexy money".

Världen har alltid plats för en till glamour-serie. Nästa vecka är det "Cashmere Maffia" på måndagen och "Desperate Housewives" på tisdagen (Tror jag?). Hur bra är inte måndagar och tisdagar?!

För övrigt har jag idag lyckas få några special-elever att förstå räta linjens ekvation och funktioner, och en annan grundläggande algebra. "JAHAAAAAA! Var det inte svårare än så?!".

Precis vad jag alltid sagt. Matte är faktiskt hur lätt som helst, det gäller att inte krångla till det för sig bara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Och hur bra var inte Dirty sexy money sen då? Helt sjuuukt bra asså! Jag är redan tokbesatt. Ha en underbar helg!

2008-04-11 @ 13:07:00
URL: http://bittermandekl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0