Tränings-taktik

Lite kulturkrock att jag sitter och skriver kommentarer om Träna hemma-inlägget, samtidigt som jag tillbringat eftermiddagen och kvällen med att sitta på jobbet och äta upp kakorna och chokladen som blev kvar från AL-konferensen idag.

Ja, ja. Det är ju dumt att gå ut för hårt i början, det säger alla.

Men inte nog med att jag ätit en massa kakor, jag har även skrivit klart alla mina omdömen. ALLA OMDÖMEN! Gud vad duktig jag är. Dessutom har jag fått lite högre tankar om Unikum, det "målbaserade Internet-verktyget" där vi skriver alla omdömen på.

Jag skriver omdöme- klickar på "spara"- elever och föräldrar kan logga in på hemsidan och se vad som står. Easypeasy. Nu är det bara att få tillbaka föräldralappar, pussla ihop utvecklingssamtals-tider samt att ha själva utvecklingssamtalen kvar.

Dock anser jag fortfarande att det som står i omdömet är sån som eleverna och föräldrarna redan vet. Men, men. Inga sura miner idag! Nä, nu ska jag gå ner och fira med sen Taco-middag med Jonas och sen se "Sverige pussas och kramas".

Party, party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0