Vill ni ha en present av mig?

Världens absolut bästa raggningsknep. Egentligen är den lite hemlig, men eftersom jag tycker så himla mycket om er så får ni den av mig. Dessutom har jag ju varit tillsammans med Jonas i nio år, så det är väl slöseri på resurser att låta denna lilla raggningspärla ligga bortglömd i ett hörn?

OK. Here it goes. Är ni beredda?

Gå fram till en kille som ni tycker ser intressant ut, och fråga ungefär "Hej! Förlåt, men jag tycker att jag känner igen dig. Har vi legat med varandra?"

Hur kul som helst, jag lovar. Dessutom är det ett perfekt sätt att sålla agnarna från vetet, för tittar killen på en med märklig blick och säger "Eh...Nä, tror inte det" och går därifrån så var han ingenting att ha ändå. Har han däremot lite humor så säger han typ "Haha, ja, det kanske vi har. Du vet, jag brukar ju ligga med folk på helgerna och då har jag så svårt att komma ihåg hur alla ser ut".

Eller nåt sånt. Och så pratar man vidare. En effektiv opening line är det absolut. Och ni får den! Vill ni testa den på tjejer så går det säkert bra, ni kan väl meddela mig om det fungerade?

Anna vågade först inte testa igår, men när jag klättrat upp på dansgolvet på scenen igår och kört den på en kille där (Resultat: Jo då. Fungerade just fine. Han frågade om mitt telefonnummer och allt, men det gav jag honom såklart inte) så började hon prata med en kille i baren.

Anna: Förlåt, men jag känner igen dig...Har vi legat med varandra?
Kille: Öh...Jag vet inte...Tror inte det
Anna: Jo, men du ser så himla bekant ut. Har vi verkligen inte det?!
Kille: Nää...
Anna: Kommer du härifrån?
Kille:
Anna: JAHAAAAA!! Då är det DÄRFÖR vi inte har legat med varandra än

Anna är en kul tjej. Konversationen fortsatte sen och slutade med att han ville hänga med på efterfest.

(Som sen inte blev av. Men Anna har halva inne med snygga killen i baren, det har hon. Eller så blir hon ihop med den här killen)

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Vänta lite, har inte vi kört den på Smålands eller ÖG? Hette han inte Johan? Eller pratade vi bara om att göra så? Hahaha!

2008-04-28 @ 15:35:12
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Oggy

Haha, sjuka jävlar.

2008-04-28 @ 19:22:43
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0