Avd. Där var två timmar av mitt liv som aldrig kommer åter

Att börja kolla på en film kl tio är inte så bra, speciellt eftersom de jäklarna lägger in lite reklam i början så att man ska komma in i filmen och sen massor i slutet när man helst vill ringa någon och säga "Men tala om hur filmen slutar så att jag får gå och lägga mig nån gång!"

Inte ens speciellt bra var den.

Jag kommer att vara trött på jobbet imorgon för att jag suttit uppe och sett "Coctail" med Tom Cruise, inte riktigt värt det, va?

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, Cocktail var inte igår man såg. Hade en Cocktail-plansch på mitt rum i min ungdom, så jo, det är värt det :)

2008-08-29 @ 10:18:46
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0