Julkänsla

Måste bara få visa: Julblomma från arbetslaget som jag fick i dag med tillhörande kort med fina och snälla ord och ett tack för att jag är arbetslagsledare. Fiiiiiiint! Blev alldeles tårögd när jag fick den. I am no good at få presenter jag inte väntat mig, jag blir alldeles fjantigt "Amen...Näääää! Får jag?!".

Men jättefin är den. Och köksbordet blev mer juligt med denna än med vita tulpanerna.



Nu väntar ett långt jullov fyllt med bland annat:



Och



Och



Och



Lovely!

(På sista bilden är Stella en mamma som skjutsar bebisen Leo med reflexväst och allt i dockvagnen. Leo finner sig i det mesta)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad juligt och fint!!

Jag är glad att jag har fått upp adventsljusstakarna... ska se om inte Fredrik kan ta ner julkartongerna från vinden imorron ialla fall så kanske jag hinner slita upp nån tomte på kvällen efter jobbet.



Kram vännen min

2008-12-20 @ 18:36:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0