Artigt men bestämt nej

Nästa lördag kan jag inte ha mitt pass för mitt gym ska ha stor utställnings- och medlemsdag, så därför är själva gymmet stängt. Trist, men samtidigt lite skönt att ha en lördag fri. Ringde igår till gym-kompis som varit med och anordnat dagen, mest för att förvissa mig om att jag inte behöver vara med på deras uppvisning.

Cirka tre sekunder in i samtalet hör jag mig själv säga: "Skulle bara höra om ni behöver hjälp med något? Jag kan komma och jobba om ni vill"?

Jorrå. Det är så man visar vad skåpet ska stå. Nästa lördag kommer jag alltså att vara med och fixa med gym-dagen, kanske till och med måste stå i en monter. Dock har jag inte den blekaste aning om vad jag skulle kunna tillföra denna monter?

Hur man löser svåra ekvationer? Hur man lär ut aerobicsteg? Hur man sjunger barnsånger, kan massor. Eller hur man tränar och äter rätt?! ("Ät vettigt! Bajsa mycket! Träna ca två gånger i veckan! Ät bara Maraboudaim på fredagar!")

Hm...Måste kanske fila lite på mina träningstips. Går ner och äter lite Maraboudaim och tänker ut nåt bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Precis så där råkade jag också säga på jobbet för ett tag sen, vilken resulterade i 3 lördagskvällar på jobbet... Pust.

2008-02-08 @ 21:53:26
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Case

Äh lägg till: drick mycket vatten och gå istället för att ta hissen så har du det fixat. ;)

2008-02-08 @ 22:39:11
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0