Att vara ägd på vägen

Antal bilar som jag körde om: 2 lastbilar
Antal bilar som körde om mig: Varenda en förutom dessa två

Vad är det för fel att köra i 110 km/h på en 110- väg, jag bara frågar?!

Men en bra bilresa med Melodifestivalen -07 i stereon och sovande barn i baksätet. Har dessutom hunnit med fika hos mormor i Säter, köttgryta och ris hos mamma samt tidningsläsning och lek.

Imorgon ska vi till Niklas, Kriztin och lilla Simon. Myspys! Sen på eftermiddagen ska jag vara The mest laglydiga bilförare on the road igen.

Kommentarer
Postat av: Terése

Laglydigt rules! Jag har kört från Insjön till Piteå i en fullpackad Peugot 504, ensam.

Borlänge förresten....

Nu inspirerade du mig till ett inlägg, TACK!

Kör säkert!
/kram från mellistanten med den rosa mössan nerdragen över öronen.

2008-02-21 @ 21:27:12
URL: http://mellisplace.blogspot.com
Postat av: saom

Stå på dig. Blir också galen på alla superspeedare där ute på vägarna...

2008-02-22 @ 18:42:27
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0