Böpa

Söta Leo har kommit på knepet- att köpa ("böpa"). Ja, livet blir faktiskt lite roligare när man kan köpa saker, så varje gång han ser nåt han vill ha, tex traktor på vägen, bild på bil i en tidning, leksaker på TV, så säger han glatt "Böpa!"

Märkligast var dock ikväll när han vid läggdags meddelade "Böpa Bolibompa-bandet"

?! Bolibompa-bandet är alltså Bolibompa-programledarna som spelar och sjunger lite hemmagjorda låtar, och senast de var på TV var några veckor sedan. Men visst, är de till salu kan jag absolut tänka mig att lägga ett bud på Bolibompa-Marcus och Bolibompa-Nassim. För rättvisans skull måste jag kanske även köpa Bolibompa-Doreen till Jonas, trots att hon har slutat, han hade nämligen en hemlig (Eller not so hemlig, jag ser allt) crush på henne hela våren.

Kommentarer
Postat av: Sophia Almawi

heeej
jag skulle bli jätte glad om just du läste min blogg
pusssss

2008-02-05 @ 21:25:32
URL: http://sophiaAlmawi.blogg.se
Postat av: Anna

Åååh. Köper du Nassim så måste du säga till! Då kommer jag till Tierp som ett litet skott, okej? Säkert inga mesgener där inte! =)

2008-02-05 @ 23:48:59
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Anna: Of course! Dessutom vill jag faktiskt hellre ha Bolibompa-Marcus, så om du vill så kan jag sälja Nassim vidare till dig? Ja, om de kan tänka sig att spittra bandet ett tag, alltså.
Oh no, Nassim har DEFINITIVT inga mesgener!!

2008-02-06 @ 00:09:30
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0