Disco

image155

Stella har också hunnit med att ha disco med grann-killkompisarna. De lyssnade på "Hej Sofia" och "Det var en gång en liten fågel" och körde några sköna moves.

Tänk om folk dansade som femåringar på krogen, vad mycket roligare det skulle vara. Ni vet som "Vänner"-avsnittet där Phoebe och Rachel joggar i Central Park.

Eller det här kanske är den nya discotrenden? Jag har inte varit på fest sen Marcus 30-årsfest i augusti. Då var jag dessutom rätt full, så skulle inte förvåna mig om jag såg ut ungefär så här när jag dansade.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det där partyt skulle man ha varit med på! Vilket drag!

2008-02-08 @ 18:43:05
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0