Extratid

Vi tänkte natta varsitt barn, men när jag och Stella hade läst klart boken i stora sängen så ville hon somna i sin säng.

Så klockan är åtta och jag har plötsligt hela kvällen framför mig! Dock en aning stressande, what to do, what do do?! Läsa Family Living, läsa "Mig äger ingen", se på TV, plocka leksaker, se någon film, sitta vid datorn...Eoner av egentid ligger framför mig, och jag kan inte bestämma mig.

Jobbigt. Fast äckel- päckel-programmet om folk som inte städar verkar rätt kul. Om inte annat kommer behovet att plocka iordning saker vara som bortblåst, för vårt hem kommer att verka som taget ur "Sköna Hem" i jämförelse.

Alltid trevligt att tänka "Ja, ja, det finns de som har det värre".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0