Inget viktigt

Ni: Ett till inlägg? Om vaddå?
Jag: Alltså, inget speciellt, men vissa kvällar när Jonas jobbar och barnen har somnat och det blåser storm ute, så är det lite läskigt att vara på nedervåningen själv. Så då sitter jag här istället.
Ni: Vaddå, lite blåst låter väl inte så farligt?
Jag: Nä, men ni vet, det är ju det här med spöken...
Ni: JAHA!! Spöken. Jamen då förstår vi, fy så läskigt! Då är det klart att du måste sitta här!
Jag: I know

Kanske lägger jag mig i sängen och fortsätter läsa sista Harry Potter, men den är ju faktiskt också lite läskig.

Få se, hur vad det nu igen, var det elva år jag var eller trettio...?


Kommentarer
Postat av: Erik M

Lägg dig på en madrass i Leos rum med en kopp te, tänd ett ljus och läs Potter. I min erfarenhet är det riktigt svårt att vara mörkrädd i en tvåårings sällskap!

2008-02-18 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0