Jaha ja

Och som vanligt är det inte tjejen som skrivit brevet som är med i filmen...Förlåt, jag menar såklart "är det inte de bästa låtarna som vinner". Men i och för sig, när vi skickar de bästa låtarna (Som The Ark's, som var grym) så kommer vi sist, så vi kanske är något på spåret här?

Vi låter den absolut SÄMSTA låten vinna och sen vinner vi hela ESC! Oh yes, kom igen, nu röstar vi på Christer i Globen och så ser vi om min teori stämmer!

Jag hejade på "That's love", fast Amy och Velvet var bra också.

Bäst i övrigt var Velvets bröst, kanske de snyggaste bröst jag sett i hela mitt liv. Såna vill jag också ha. Och ingen bh hade hon heller, den jäkeln.

Björn G var ju också bra, of course. Och Kristian Luuk, fast får man verkligen svära i TV? Roligast var "Christer! För i helvete, kom nu!" Ha, ha, ha. Ser löpsedlarna imorgon framför mig: "Luuks svordomschock: svenska folket rasar" (Gör vi inte alls det)

Kommentarer
Postat av: Terése

Jag hade tänkt se, men det blev nattning och bloggning istället, så jag hörde mest. Men Björn G såg jag, han var bra. De biragen jag såg var inge vidare, dotterns kommentarer däremot, där snackar vi höjdare!

2008-02-10 @ 00:09:22
URL: http://mellisplace.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja fy tusan! Världens smörigaste låt med världens smörigaste man, uuuh..

Som tur var så gjorde Björn hela kvällen, jag är kär i honom! (fast det tänker jag inte låta min pojkvän veta!) :P

2008-02-10 @ 14:33:13
URL: http://sockerbitan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0