Kaffe-fundering

Gick med min stora kopp kaffe genom korridoren, och måste bara fråga:

Klarar folk verkligen av att gå och dricka kaffe samtidigt?! Latte-mammor i Stockholm och kändisar på papparazzi-bilder verkar ju klara av det. Själv måste jag stanna för att kunna ta en klunk, annars skulle jag drunkna eller spilla ut allt.

Har ansett mig själv vara rätt smart, men måste nog nu omvärdera en aning. Var gå IQ- gränsen för att klara av detta- 35?! Känns ju sådär. Det är jag och Forrest Gump mot världen. Fast han verkar ju gullig och snäll.

Kommentarer
Postat av: Fia

Fast visst har de väl alltid lock på de där stora lattekopparna som kändisarna går omkring med på stan? Då är det ju ingen sport att undvika skvimpandet.

2008-02-26 @ 22:44:30
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0