Några citat från pretto-Sköna Hem

"Kakelugnen ger skön atmosfär med sin kantiga form och kakel i grönt och vitt. Mahognyskåpets modell som är av betydligt senare datum kommer från Jacksons"

"Papa Dee (41) med hustrun Andrea, 20 år". (Är det jag som är för präktig eller är detta en weird ålderssillnad?! Har man inte precis gått ut gymnasiet när man är 20?)

Och sist men inte minst: "Handfatet är nedsänkt i portugisiskt sten från Cascais, kranar från Christina, vägglampa från Charles Schmidt". Nämen! Gud vilket sammanträffande, det är ju PRECIS som vårt badrum!

Ja, ja. Tog en prenumeration på tre nummer för att man skulle få fint tidningsställ, och det är ju faktiskt så fina bilder så att jag nästan dör.

Var även bilder från ishotellet i Jukkasjärvi, kanske det konstigaste som finns i hela världen. Sova i ett iskallt igloorum skulle jag inte ens göra om DE betalade MIG. Men å andra sidan är jag inte speciellt friluftsig av mig.

Några andra saker jag aldrig i livet skulle göra:
  • Gifta mig i stort kyrkobröllop med massa folk som tittar, och som dessutom kostar massa pengar
  • Gå med i Facebook
  • Åka på tältsemester
  • Pierca mig

Kommentarer
Postat av: loly

Men, du HAR ju gått med i Facebook;-)! Gått ur igen iofs men ändå...

2008-02-15 @ 22:39:48
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/
Postat av: Fia

Vad sägs om bungy jump? Det kommer ALDRIG att hända för min del.

2008-02-16 @ 12:13:52
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0