Påminnelse

Ni har väl inte glömt bort att jag har sportlov imorgon?

Ett fyrfaldigt leve för läraryrket, hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA. Inte nog med att det (för det mesta iallafall) är kul på jobbet, det är kul på loven när man inte är på jobbet också.

Fantastiskt. Imorgon ska vi, efter sovmorgon (Rättelse: Eller kanske inte direkt sovmorgon, måste gå upp när barnen tycker det är dags att gå upp, men får förhoppningsvis sova längre än till 6.30 iallafall), frukost, dusch och påklädning, åka till leklands-hus i Gävle med dagisbästis-familjen.

Ska bli kul. Jag ser framför mig hur barnen springer, hoppar och åker rutschbana i tre timmar medan jag och andra mamman dricker kaffe. Eventuellt springer och hoppar vi lite också, att tex hoppa på stor studsmatta är ju hur kul som helst, men de kanske har åldergräns uppåt på typ 12 år. Men, men, vissa får ju visa leg på Systemet ibland, så...


Kommentarer
Postat av: anna

klockan är 5 på morgonen och jag har varit uppe en timme redan, jag hyser agg. haha. jag vill också ha lov.

2008-02-18 @ 05:17:58
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: Christin

Hej! Saknar dig också! När kommer du då, stannar du resten av helgen?!!? Vi har Pontus den helgen, men det hindrar ju inte oss från att glamourdrinka i Karlstad City! Kul kul!
Kram C

2008-02-18 @ 16:03:37
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0