Showroom

I blöj- och mysbyxlivet så är det faktiskt rätt kul att ta på sig snygga kläder och gå till jobbet. Imorgon tänkte jag ha stuprörsjeans, svart tunikaklänning, svart knytkofta, pärlörhängen.

Väldigt vuxet. Jag väntar fortfarande på den dagen rektorn kommer att dundra in på en lektion och ropa "Nu har vi kommit på dig!! Du är ju fjorton år mentalt, var god och packa ihop dina saker och försvinn härifrån!", men jag tänkte att med snygga och vuxna kläder kanske det tar lite längre tid?

Dock skulle jag aldrig ha på mig Kappahl-kläder. Vill ju inte vara vuxen till vilket pris som helst.

Kommentarer
Postat av: anna

De på modemecka är nog slutsålda men man kan alltid köpa mina t-shirtar av mig direkt.
Maila mig bara på [email protected] så ordnar vi det =)

Tack så jättemycket!

2008-02-07 @ 23:33:08
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0