Stockholm!

Idag ska jag och Stella ha shopping-dag i Stockholm. Värsta jättemysiga!

Vi ska åka tåg dit, gå i affärer, handla nya galonisar på H&M, äta lunch på Max, gå till Urban Outfitters och Stockhome, fika med min kompis Tina på eftermiddagen, kanske hinna träffa min andra Stockholmskompis Anna innan vi åker hem.

Hade först tänkt att åka själv till Stockholm, men att gå i affärer själv är ju inte så kul. Och de flesta kompisarna jobbar ju, och sånt annat trams. Så Stellis-bellis, fem och ett halvt år, blir ett alldeles utmärkt shopping-sällskap!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-02-20 @ 09:26:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Cicci

Jag läser din blogg hela tiden, men hinner aldrig kommentera (eftersom jag läser den i smyg på arbetstid... men nu är iallafall rubb och stubb på friidrottsdag och jag kan t.o.m. gå iväg och koka kaffe mitt i allt utan att det gör nåt!!!) Anyway, superlyx att shoppa i Sthlm! GRÖN av avund. Min garderob är fortfarande ekande tom... Har inte använt blusarna så mycket efter att jag sa upp mig... Men snart så ska jag shoppa loss jag med! Har jag berättat att gardinerna och kuddarna vi köpte blev ursnygga på plats?! Nu saknas bara en tavla över soffan så är det klart sen... Hoppas du shoppar riktigt mycket idag - men ingen svart klänning att ha hängandes i garderoben bara! Kramar Cicci

2008-02-20 @ 10:13:56
Postat av: Anna

Äh, värsta mysigt! Hoppas att ni har en toppendag! I need your mail eller nummer! =) Kraam!

2008-02-20 @ 14:28:41
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0