Blogspot-maffian del 2

Problemet med Blogspot-kommentarerna är att man, vad jag förstår, måste skriva användarnamn och lösenord. Vaddå användarnamn?! Har försökt med babydarling.blogg.se, med lösenordet jävlacpblogspotsomkrånglartilldetsåhär, men det fungerade inte. Kanske för att jag skrev å och ä?

OK att man måste fylla i bokstavskombinationen för att vara säker på att inga dyslektiker kommenterar, förstår ju att ingen vill ha felstavade kommentarer, men användarnamn och lösenord?! Förstår heller inte "All open id" och allt man kan välja på.

Ja, ja. Loly och Erik, you know I love you! Skyll inte de uteblivna kommentarerna på mig, skyll på Blogspot.

Kommentarer
Postat av: Erik M

Jag tror att man får tänka sig såhär, att huvudregeln är att Blogg.se och blogspot.com är olika sajter och därmed antagligen inte känner igen varandras användare.

Därför rekommenderar jag att du sajnar kommentarer i hennes logg med "Nickname:", för vilket det inte behövs något lösenord.

Under tiden ska jag ta piken till mej och se om jag kan enejbla anonyma kommisar.

2008-01-14 @ 19:22:26
Postat av: Maria

Erik: Tack för förklaringen! Ska nu göra ett nytt försök att kommentera, ska var ett datasnille som dig att fixa sånt här! =)

2008-01-14 @ 19:29:10
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0