Bluffen

Englas Showroom ligger bland de tio mest välbesökta bloggarna i Sverige, och den går typ ut på att hon varje dag tar kort på sin Dagens outfit. Och skriver saker som "Idag regnar det och jag har ätit muffins till mellanmål". Men HA HA säger jag bara till alla som går på hennes foton. Ofta att hon har kashmere-klänning på sig om dagarna, liksom, tjejen är ju MAMMALEDIG för crying out loud. Så fort hon knäppt kortet springer hon och byter om till mysbyxor och T-shirt. Och sitter i soffan med barnmatsfläckig tröja och ringer Föreningssparbanken Direkt med jämna mellanrum för att höra hur mycket pengar hon tjänat på sin blogg.

Eller så har hon verkligen på sig de där kläderna, och får oss andra att framstå som fullständiga fashion losers som inte förstått någonting. Någon gång ska jag också ha lika snygga hemma-kläder som Engla. Fast i och för sig tycker jag att svarta plysch-mysbyxor från H&M är rätt snyggt, det gör jag. Dock har de fått ett litet hål på knät. Kanske bäst att mejla Englas showroom och fråga om det är stylish och to die for? Eller om jag bör köpa nya?

Kommentarer
Postat av: loly

Det finns ju såna städrockar som hemmafruar hade på 50-talet som man kan sätta utanpå sina vanliga kläder.

Har också funderat på hur hon kombinerar svårttvättat med småbarn.

2008-01-15 @ 11:03:46
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/
Postat av: Rockpoet

HAHA!

2008-01-15 @ 11:59:54
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Cicci

Hmmm... varför läsa om hennes outfit när man kan läsa om ditt liv!? Jag läser bara din blogg, den är absolut den roligaste jag hittat hittills!!! You make my day - every day! Kram Cicci

2008-01-15 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0