Imorgon ska bli första dagen på resten av mitt liv

Det är det i och för sig varje dag. Men iallafall: Imorgon så JÄKLAR ska jag gå upp när mobillarmet går igång. Ska nog till och med slå på stort och ställa klockradion också. Varje morgon när larmet går igång stänger jag av det snabbt som blixten så att inte resten av familjen ska vakna. Tyvärr gör inte jag det heller när jag stänger av det så snabbt, och så somnar jag om igen.

I fredags vaknade jag 7.15 och min första lektion började 7.55. You do the math. Det snopna är att under de år som jag pendlade från Uppsala så missade jag ALDRIG tåget, och då gick det ändå 6.44. Ah well. Fina parhuset gör det värt 180 km/h- cykelturerna till jobbet. Och tänk vad mycket längre jag får sova på morgnarna.

Men inte imorgon. Oh nej!! För då minsann går jag upp 6.30 och inte en minut senare, och har all tid i världen att koka ägg till frukost samt cykla i lugn och ro till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det? 06.30? =)

2008-01-21 @ 12:19:12
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0