Koko-bloggo

Jobbigt när Blogg.se strejkar. Också jobbigt att skriva en lång kommentar på rövarspråket i roliga Annas blogg och sen inte kunna skriva in koden för att det saknas bild.

Att chansa och skriva in två bokstäver och två siffror känns inte helt lönsamt- vad är oddsen för att skriva rätt? En på tio miljoners miljarder? Så rövarspråkskommentaren had to go.

(Är inte ett dugg avundsjuk på att Anna ska till Grammisgalan imorgon. Oh nej. Jag ska gå här hemma i mina mysbyxor, leksakshögar och diskmaskinsurplockning imorgon och vara extremt o-avundsjuk)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vovadod dodu äror sosötot! Om jag tar med ett gigantiskt lakan som jag skrivit "MARIA-I-TIERP-ROCKAR-FETT" på och försöker vifta med det mot en kamera? Då kan du ju sitta hemma i din softish-outfit och bli värsta celebrityn? För att inte tala om snyftpoängen på den. Sitt namn på ett lakan på TV är typ far more snyftigt än "Mooove thaaat buuus". Sosovov gogotottot!!

2008-01-08 @ 23:25:02
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Anna: Ja, det blir kanon!! Så kan du ha ett till lakan på också där du skrivit: "Måns! Take me to bed or loose me forever" på, och så åker du och Måns till Grand sen och lever lyckliga i alla era dagar!
Eller så kanske det går att fixa Måns på något annat sätt? Lakan är kanske inte så romantiskt? Får fundera lite mer på det...

2008-01-09 @ 09:44:37
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Eller Lars Winnerbäck...

2008-01-09 @ 11:24:34
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0