Konstigt

Är det inte lite märkligt att det alltid är 50% rea på Hemtex? Säkert kostar sakerna så på riktigt, de bara låtsas att det är halva priset så att folk handlar mer. Och jag är så lättlurad att jag of course går på det, idag köpte jag fina prinsess-sängkläder till Stella samt handdukar.

En annan sak som är konstig är att Hemtex, och även Lindex, har rätt snygga saker. Är det de som poppat till sig eller är det jag som blivit tant?!

Please, please, please säg att det är det första alternativet! Inser dock att med ett uttryck som "poppat till sig" är risken rätt stor att det är det andra alternativet ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, de har poppat till sig. Så är det bestämt. Köpte två klänningar på Lindex för ett tag sen och jag kan inte tänka mig att jag börjar bli tant. Inte jag inte. Och inte du heller...

2008-01-27 @ 00:31:18
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Maria

Anna: Oh, tack o tack! tänkte väl det. De har poppat till sig! (pustar ut...)

2008-01-27 @ 00:51:31
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0