Kvällsjobbsblogg

Sitter i mitt specialrum och väntar på om några fler föräldrar kommer. Har haft samtal nonstop sen kl 18, så (förhoppningsvis) får jag åka hem om några minuter.

I övrigt ett bra Öppet Hus, går till så att föräldrarna skriver upp sig på olika tider och sen går runt i klassrummen och pratar med sina barns lärare. Och eftersom mina sjuor är underbara och trevliga och roliga och matematiska genier och duktiga och ambitiösa, så har det varit trevliga samtal.

Bäst idag: "X har ju alltid haft det svårt med matte och tyckt att det varit tråkigt, men nu går det mycket bättre och h*n tycker att det är jättekul med matte!"

Åhhhh, vad fiiint! Blir alldeles tårögd av lycka av såna kommentarer. Nu ska jag köra hem efter tolvtimmarsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0